Αύξηση-ρεκόρ στην κατανάλωση μπίρας από την αρχή του Παγκοσμίου Κυπέλλου

Print Friendly, PDF & Email

Μπίρα και ποδόσφαιρο είναι δύο έννοιες σχεδόν ταυτισμένες. Ειδικά στις μεγάλες διοργανώσεις, όπως είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτές τις ημέρες στη Ρωσία, η κατανάλωση του δημοφιλούς ποτού αυξάνεται κατακόρυφα. Κάτι που μαρτυρούν και τα νούμερα.

Συγκεκριμένα, η κατανάλωση μπίρας στη Ρωσία κατά τις πρώτες εβδομάδες του Μουντιάλ 2018 αυξήθηκε κατά 8-20%, ποσοστό που διαφοροποιείται ανάλογα με την πόλη, ενώ δεν επηρεάσθηκε καθόλου από τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν σε διάφορες πόλεις στην πώληση αλκοόλ, όπως δήλωσε ο επικεφαλής του Κέντρου Ερευνών ομοσπονδιακών και περιφερειακών αγορών αλκοόλ, Βαντίμ Ντρόμπιζ.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο 2018 θα έχει διάρκεια λίγο παραπάνω από μήνα (14 Ιουνίου-Ιουλίου) και λαμβάνει χώρα σε 11 πόλεις της Ρωσίας. Οι ζυθοποιίες της χώρας έχουν ήδη επισημάνει την αύξηση της κατανάλωσης μπίρας από τότε που ξεκίνησε η μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου. Επιπλέον, η αύξηση της κατανάλωσης τον Ιούνιο σε σύγκριση με πέρσι είναι πολύ μεγαλύτερη, καθώς επίσης και λόγω του ότι ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού του 2018 ήταν πολύ πιο ζεστός από τον αντίστοιχο του 2017.

Για να εγγυηθούν την ασφαλή διεξαγωγή του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, οι Αρχές υιοθέτησαν μέτρα που αφορούν την πώληση προϊόντων αλκοόλ. Ειδικότερα, σε ορισμένες πόλεις της Ρωσίας τέθηκαν περιορισμοί στην πώληση και κατανάλωση αλκοόλ την παραμονή και την ημέρα διεξαγωγής των αγώνων, καθώς και περιορισμοί στην πώληση ποτών σε γυάλινο μπουκάλι. Ωστόσο, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ούτε αυτά τα μέτρα δεν επηρέασαν την κατανάλωση αλκοόλ κατά τις πρώτες εβδομάδες του πρωταθλήματος.

«Τα καταστήματα των οποίων τα κύρια έσοδα βασίζονται στις πωλήσεις αλκοολούχων ποτών και τα οποία υποχρεώνονται να τηρήσουν τους περιορισμούς αυτούς έχασαν μεγάλο μέρος των κερδών τους. Όμως, οι απώλειες αντισταθμίστηκαν από τη μεγάλη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών τα οποία διατίθενταν από διάφορα σημεία πώλησης», δήλωσε ο Ντρόμπιζ, για να επιβεβαιώσει παράλληλα ότι η προσφορά ακολουθεί τη ζήτηση και δεν πρόκειται να υπάρξει θέμα έλλειψης μπύρας…

Πηγή: newsbeast.gr