«Εάν δεν μπορείτε να διοργανώσετε τον τελικό με κόσμο, μην τον διοργανώνετε καθόλου»

Print Friendly, PDF & Email

Μετά τους οργανωμένους οπαδούς της ΑΕΚ και αυτοί του ΠΑΟΚ αντέδρασαν με ανακοίνωσή τους στο ενδεχόμενο να διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου χωρίς θεατές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Αναγκαζόμαστε να συντάξουμε το παρόν κείμενο γιατί μέρα με τη μέρα γινόμαστε θεατές ενός θεάτρου του παραλόγου που απαρτίζεται από το θίασο της κυβέρνησης, του υφυπουργού αθλητισμού, της ελληνικής αστυνομίας, της ΕΠΟ, των Μ.Μ. Αποχαύνωσης και των ΠΑΕ.

Φυσικά και αναφερόμαστε στο ενδεχόμενο να γίνει ο τελικός κυπέλλου χωρίς φιλάθλους. Εδώ και καιρό διαβάζουμε δημοσιεύματα του τύπου “50-50 να γίνει ο τελικός με κόσμο” και “η αστυνομία θέλει νατοϊκά συρματοπλέγματα” κλπ. Βαθυστόχαστες αναλύσεις ότι η διεξαγωγή του τελικού χωρίς φιλάθλους βολεύει την κυβέρνηση, την ΕΠΟ και τις ΠΑΕ για να αποφύγουν το πολιτικό κόστος, να μην γίνει grexit και να μην τιμωρηθούν, αντίστοιχα.

Πιο συγκεκριμένα:

• Η αστυνομία λέει ότι μπορεί να εγγυηθεί την καταστολή και όχι την πρόληψη των επεισοδίων. Δηλαδή λένε ότι μπορούν να μας πνίξουν στα δακρυγόνα και στις βόμβες κρότου λάμψης, να μας πυροβολήσουν με πλαστικές σφαίρες και να μας ξυλοφορτώσουν εάν γίνουν επεισόδια, αλλά δεν μπορούν να συνοδεύσουν 200 λεωφορεία σε ομάδες των δέκα από τα Μάλγαρα μέχρι το ΟΑΚΑ, δεν μπορούν στους παράδρομους της εθνικής οδού να κινούνται μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ και στις αερογέφυρες να τοποθετηθεί από ένα περιπολικό. Επίσης μας λένε ότι είναι ανίκανοι να προβούν σε σωματικό έλεγχο όσων εισέρχονται στο «ασφαλέστερο» γήπεδο της Ελλάδας. Θα τους πιστεύαμε εάν δεν είχαμε ταξιδέψει δεκάδες φορές στο παρελθόν όπου έπαιζε ο ΠΑΟΚ και δεν συνέβη το παραμικρό.

Γεγονός είναι ότι όταν η αστυνομία θέλει δεν ανοίγει ρουθούνι, ενώ όταν δεν θέλει η κατάσταση ξεφεύγει. Όπως ξέφυγε στον τελικό του Βόλου (τον οποίο έχουν το θράσος να χρησιμοποιούν ως παράδειγμα) όπου η αστυνομία άφησε εσκεμμένα αφύλακτη την πεζογέφυρα που συνέδεε τα πέταλα του γηπέδου, παρόλο που στα μέτρα τάξης υπήρχε η διαβεβαίωση ότι θα υπάρχουν διμοιρίες των ΜΑΤ. Ό μόνος λόγος που δεν υπήρξαν θύματα εκείνη την ημέρα οφείλεται στο fair play αυτών που ανέβηκαν στην πεζογέφυρα.

• Η ΕΠΟ λέει ότι φοβάται το Grexit. Εδώ και δεκαετίες ο χώρος του ποδοσφαίρου έχει μετατραπεί σε πεδίο δράσης του οργανωμένου εγκλήματος στο οποίο κυριαρχούν διεφθαρμένοι πολιτικοί, βαρόνοι των ναρκωτικών, λαθρέμποροι καυσίμων, εθνικοί προμηθευτές, νονοί της νύχτας και κάθε είδους κατακάθι του υπόκοσμου. Ό όρος Ελληνικό Ποδόσφαιρο έχει καταντήσει συνώνυμο της παρανομίας και της διαπλοκής. Οι εκθέσεις για χειραγωγημένους αγώνες έχουν πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας και οι υποθέσεις που φτάνουν στην δικαιοσύνη καταλήγουν να ξεπλένουν τους κατηγορούμενους. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω ο καθένας διαπιστώνει ότι για το grexit που φοβάστε ο τελευταίος που θα φταίει θα είναι η συμπεριφορά των φιλάθλων.

• Η κυβέρνηση δεν θέλει τους φιλάθλους γιατί ο φόβος για επεισόδια είναι μεγάλος. Μας λέει δηλαδή ότι όλα τα αθλητικά νομοσχέδια που ψήφισαν και εφάρμοσαν μέχρι τώρα είναι άχρηστα. Ομολογούν ότι η ειδική μεταχείριση των οπαδών με ρατσιστικά και εκδικητικά μέτρα (ιδιώνυμο και παρόν), η παραβίαση των προσωπικών δεδομένων με ονομαστικά εισιτήρια, η τοποθέτηση καμερών και πανάκριβων συστημάτων παρακολούθησης, τα τουρνικέ, η ίδρυση του τμήματος Αθλητικής Βίας κλπ είναι όλα αναποτελεσματικά και κακώς πλήρωσε γι’ αυτά ο μα…ας ο φορολογούμενος.

Μετά από όλα αυτά έχουν το θράσος να ζητάνε τη ψήφο μας στις επερχόμενες εκλογές για να διαχειριστούν το μέλλον της Ελλάδας και της Ευρώπης, τη στιγμή που δεν μπορούν να διαχειριστούν έναν ποδοσφαιρικό αγώνα.

Κλείνοντας, η θέση μας είναι η παρακάτω.

Εάν δεν μπορείτε να διοργανώσετε τον τελικό κυπέλλου με κόσμο, μην τον διοργανώνετε καθόλου.

Στο τέλος θέλουμε να πιστεύουμε πως θα επικρατήσει η λογική και το ασπρόμαυρο τσουνάμι θα κατηφορίσει για άλλη μια φορά προκειμένου το double φέτος να πανηγυριστεί για άλλη μια φορά εκεί που του αρμόζει, στην έδρα σας. Οι εγγραφές ξεκίνησαν.

Μετά τιμής,

Σύνδεσμοι Φίλων Π.Α.Ο.Κ»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here