Black Friday: Το 10% του ετήσιου τζίρου σε μία ημέρα

Print Friendly, PDF & Email

Οταν η Black Friday, πριν από τρία χρόνια, εισέρχονταν στην ελληνική αγορά κανείς δεν περίμενε ότι η δυναμική αυτής της ημέρας που πλησιάζει, θα έφτανε να ανατρέψει ισορροπίες που είχαν δημιουργηθεί μέσα στο σύνολο της χρονιάς. Στην Αμερική που είναι πλέον παράδοση δεκαετιών, μεγάλες αλυσίδες όπως η Target παρουσιάζουν ήδη τις προσφορές τους ή την Macy’s που έχει κυκλοφορήσει φυλλάδιο 40 σελίδων με τις ειδικές εκπτώσεις για εκείνη την ημέρα.

Στην Ελλάδα βρισκόμαστε ακόμη, από πλευράς εμπόρων, στην φάση του πειραματισμού και του εντυπωσιασμού της δυναμικής που έχει η Μαύρη Παρασκευή. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς την περίοδο του Black Friday (23/11/2018), μια καλά οργανωμένη αλυσίδα μπορεί να πραγματοποιήσει μέχρι και το 10% του τζίρου της.

Κοινώς μέσα σε μία ημέρα μπορεί να μπουν στα ταμεία τους χρήματα που υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να περάσουν δύο μέτριοι μήνες για να τα δουν.

Το παραπάνω ποσοστό μπορεί να ακούγεται ονειρικό όμως για το σύνολο των ανθρώπων που δουλεύουν για να μας εξυπηρετήσουν είναι ταυτόχρονα και εφιαλτικό. Όπως εξηγεί στο news247 o Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος, Γιάννης Βασιλάκος “είναι μία ημέρα που δοκιμάζονται τα όρια σου τόσο σε επίπεδο επιχείρησης όσο και σωματικά και πνευματικά για τον κάθε ένα από εμάς”.

Πηγή: news247.gr

Ακολουθήστε το SoccerPlus στο Google News

Καμία δημοσίευση για προβολή