Το χειρότερο παιχνίδι του Διούδη και ο διαιτητής που μας θύμισε τι γινόταν στην προ VAR εποχή

Print Friendly, PDF & Email

Ο αγώνας που έγινε στο «Καραϊσκάκης» χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο όπου έπαιζαν 11 εναντίον 11 και στο δεύτερο μέρος όπου ο Παναθηναϊκός είχε αριθμητικό μειονέκτημα.

Στο πρώτο μέρος είδαμε έναν κλασσικό αγώνα στο όπου προ VAR, ο αγώνας μέχρι το 65’ θα ήταν ένα 3-0 στο σβηστό. Όμως αυτό το «παλιομηχάνημα» (όπως το έχει αποκαλέσει ρεπόρτερ του Ολυμπιακού) «είδε» ότι το πρώτο γκολ του Ολυμπιακού ήταν οφσάιντ, είδε ότι η κίτρινη κάρτα για θέατρο(!!!) του Μακέντα ήταν πέναλτι και είδε ότι το τρίτο γκολ του Ολυμπιακού προήλθε με την χρήση του χεριού του Χασάν.

Και εδώ μου γεννάται η απορία. Πως γίνεται και οι τρεις φάσεις που ήταν υπέρ του Παναθηναϊκού, να δόθηκαν σε κανονικό χρόνο υπέρ του Ολυμπιακού; Κοινώς ούτε σε μια φάση, από όσες ποραναφέρθηκαν οι διαιτητές δεν έδωσαν την σωστή απόφαση που ήταν υπέρ του Παναθηναϊκού.

Και όλα αυτά με ξένους διαιτητές που υποτίθεται ότι είναι αμερόληπτοι. Φανταστείτε λοιπόν τι βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια με τους Έλληνες διαιτητές και τι ήττες από οφσάιντ και πέναλτι που δεν σφυρίζονταν ποτέ, έχουμε δει σε αυτό το γήπεδο…

Είναι δεδομένο ότι στο «Καραϊσκάκης» υπάρχουν άλλοι κανόνες και για την διαιτησία και για τα «κεκλεισμένων» λόγω covid παιχνίδια. Το θέμα είναι τι κανόνες θα βάζουμε εμείς στην Λεωφόρο…

Όταν σε αυτές τις τρεις φάσεις, που είναι γκολ (γιατί αν πιάσω και τα ανάποδα φάουλ και τα ανάποδα πλάγια δεν θα τελειώσουμε ποτέ) και είναι υπέρ του Παναθηναϊκού, εσύ όχι μόνο τις δίνεις υπέρ του Ολυμπιακού, αλλά δίνεις και μια κίτρινη στους παίκτες των πρασίνων, θα μιλάγαμε για το κλασσικό 14 εναντίον 11, αν δεν υπήρχε το VAR.

Έλα όμως που δεν ήμασταν ούτε 11. Ο Διούδης έκανε μακράν το χειρότερο του αγώνα με την πράσινη φανέλα και κάθε απλή τελική φάση που έβγαζε ο Ολυμπιακός, μύριζε γκολ από την αστάθεια του και τις κακές εξόδους του. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι ο
Παναθηναϊκός, ήταν σα να έπαιζε από το ξεκίνημα του αγώνα με παίκτη λιγότερο.

Όμως γρήγορα το “σα να παίζαμε με παίκτη λιγότερο”, έγινε πραγματικότητα με την δεύτερη κίτρινη του Πούγγουρα. Αν σε αυτήν την φάση, προσθέσουμε και την επόμενη, το ότι τραυματίστηκε στο μάτι ο Βέλεθ από σκληρό επιθετικό φάουλ του Χασάν και έχασε τον φακό επαφής του, τότε η εικόνα είναι ξεκάθαρη. Ο Σένκεφελντ έφυγε τραυματίας, ο Πούγγουρας με κόκκινη και ο Βέλεθ με μισό μάτι. Αν σε αυτό προσθέσεις και τον Διούδη, τότε πώς να πάρεις βαθμό ή βαθμούς σε έναν τέτοιο αγώνα;

Όλα τα παραπάνω, συν τρεις ακόμα συνισταμένες που θα έπρεπε να διορθωθούν έκαναν το αρνητικό αποτέλεσμα, μονόδρομο.

Ποιες είναι αυτές οι τρεις συνισταμένες;

1) Το επιθετικό πρόβλημα στο «Καραϊσκάκης»

Ο Παναθηναϊκός μαζί με τον σημερινό, μετράει τέσσερις αγώνες χωρίς να έχει πετύχει γκολ σε κανονική διάρκεια αγώνα.
Σήμερα ο Παναθηναϊκός έχασε 3-1 με το γκολ να το πετυχαίνει από εύστοχη εκτέλεση πέναλτι.

Στον αγώνα του πρώτου γύρου, ο Ολυμπιακός επικράτησε με 1-0.
Στα play off του περσινού πρωταθλήματος με τον Δώνη, ο Ολυμπιακός επικράτησε με 3-0.
Ενώ στον αγώνα στο Καραϊσκάκη στις 5/1/2020 για την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος το τριφύλλι, χάνει πάλι με 1-0.

Με τον Παναθηναϊκό να έχει να βρει τα αντίπαλα δίχτυα στο Καραϊσκάκης από εκείνο το εκπληκτικό γκολ του Κάτσε από τα 40 μέτρα που έγραψε το 0-1 με τον Ολυμπιακό, στο τέλος να καταφέρνει να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας.

2) Το γενικευμένο πρόβλημα στα εκτός έδρας

Ο Παναθηναϊκός για ένα ακόμα ματς, εμφάνισε σοβαρά προβλήματα σε εκτός έδρας παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα το τριφύλλι, στους τελευταίους πέντε αγώνες εκτός έδρας, έχει πάρει όλο κι’ όλο, έναν βαθμό. Αυτόν με τον Αστέρα Τρίπολης και το γκολ του Παπαδόπουλου…

Το (αρνητικό) επίτευγμα γίνεται ακόμα πιο σοβαρό, όταν στους τρεις από αυτούς τους πέντε αγώνες βρέθηκες να προηγείσαι στο σκορ με 0-1 επί των Ιωαννίνων στο Κύπελλο, με 0-2 επί του Αστέρα στην Τρίπολη και με 0-1 σήμερα στο Καραϊσκάκης.

Άξιο αναφοράς, είναι ότι ανάμεσα σε αυτές τις 5 «ήττες», δεν είναι μόνο η φορμαρισμένη ομάδα των Ιωαννίνων που έχασες δις, δεν είναι μόνο ο πρώτος Ολυμπιακός, είναι και ο τελευταίος Παναιτωλικός…

3) Η εγκληματική αδράνεια του Μπόλονι

Όλα αυτά χρειάζονται λύσεις από τον Μπόλονι και εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι μπορεί οι αλλαγές του Ρουμάνου προπονητή να ήταν για μια ακόμα φορά σωστές, όμως άργησαν πολύ να γίνουν.

Πιο συγκεκριμένα ο Ολυμπιακός μέχρι το 68’ είχε κάνει τρεις αλλαγές (άσχετα που η μια εξ αυτών ήταν αναγκαστική) που άλλαξαν την ροή του αγώνα, με τον Παναθηναϊκό να μην έχει κάνει καμία!

Ο Μαρτίνς έπειτα από τον τραυματισμό του Μπα, έβαλε μέσα τον Χασάν ως δεύτερο επιθετικό και έκανε το 1-1.

Ο Παναθηναϊκός από το 43’ του πρώτου ημιχρόνου και μέχρι αυτό να τελειώσει κατάφερε να φορτωθεί με τρεις κίτρινες κάρτες και αυτό φώναζε ότι στο δεύτερο ημίχρονο θα υπήρχε ο κίνδυνος της κόκκινης…

Ο Μάρτινς μετά την αλλαγή του Χασάν, βλέποντας να μην μπορεί να βρει επιθετικές λύσεις, κάνει διπλή αλλαγή στο 68’ του αγώνα, περνώντας στο χορτάρι τους Μπρούμα και Καμαρά.
Όπως σωστά μπορείτε να μαντέψετε οι αλλαγές αυτές έμειναν αναπάντητες από τον Μπόλονι και τέσσερα λεπτά μετά, από ασίστ του Μπρούμα ο Μπα κάνει το 2-1.

Όταν ο Μπόλονι άρχισε στο …77’ να κάνει τις αλλαγές, έτρεχε με παίκτη λιγότερο να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, με τον Μπρούμα να γράφει το τελικό 3-1 και τους Παναθηναϊκούς να σκέφτονται πιο ήταν πιο κοροϊδίστικο γκολ, το πρώτο ή το τελευταίο.

Ο Παναθηναϊκός υποχώρησε ξανά στην 5η θέση της βαθμολογίας και πλέον μετατρέπει τον αγώνα της Κυριακής κόντρα στον Άρη, σε αγώνα δίχως αύριο…

Και δύο tips για τον δρόμο…

1) Δεν αρκεί να είσαι χαρισματικός σκόρερ. Να είσαι ο καλύτερος επιθετικός του πρωταθλήματος και να το παραδέχονται όλοι. Γιατί για να είσαι μεγάλος παίκτης, πρέπει πάνω απ’ όλα να είσαι και μεγάλος άνθρωπος.

Όμως ως προς το δεύτερο σκέλος με τον Μαροκινό επιθετικό έχω αρχίσει να έχω τις επιφυλάξεις μου. Αυτές ξεκίνησαν από την αντίδραση του Ελ Αραμπί, στην ισοφάριση του Μπουχαλάκη στο Κλεάνθης Βικελίδης κόντρα στον Άρη, ο οποίος έκανε το 1-1 στα τελευταία λεπτά, έπειτα από ένα ασύλληπτο λάθος του τερματοφύλακα του Άρη.

Ο επιθετικός των ερυθρολεύκων πριν φτάσει στον Μπουχαλάκη για να πανηγυρίσει μαζί του το γκολ – πρόκριση, φροντίζει να περάσει μπροστά από τον Κουέστα (τον τερματοφύλακα του Άρη) και να πανηγυρίσει έξαλα μέσα στο πρόσωπό του.

Σήμερα αυτές οι επιφυλάξεις άρχισαν να μετατρέπονται σε αμφιβολίες, όταν μετά την ισοφάριση του Χασάν, έπειτα από ένα τραγικό λάθος του Διούδη, αντί να πάει προς τον Χασάν, πήγε στο τέρμα του Τριφυλλιού με πρόσχημα να πάρει την μπάλα, αλλά με ξεκάθαρο σκοπό να πανηγυρίσει μέσα στα μούτρα του Έλληνα τερματοφύλακα που έκανε αντίστοιχης σοβαρότητας λάθος με εκείνη του Κουέστα στον Άρη.

2) Το προηγούμενο καλοκαίρι, ένα πρωτοφανές κύμα αλληλεγγύης στον ερασιτέχνη, έκανε τους απανταχού φίλους του τριφυλλιού να στηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια και το οικονομικά αδύναμο πορτοφόλι του κυρίου Μαλακατέ ως προέδρου του ερασιτέχνη ΠΑΟ, σε αντίθεση με αυτό του κυρίου Γιαννακόπουλου, να στηριχθεί, από τους απλούς φιλάθλους που έσπευσαν να γραφτούν μέλη στον ερασιτέχνη ή να ανανεώσουν την συνδρομή τους.
Στόχος ένας και μοναδικός. Να βοηθήσουν στο να διατηρηθούν τα πρωτεία στο βόλεϊ ανδρών και αν γίνεται να πανηγυρίσουν κάποιο τίτλο σε κάποιο άλλο ομαδικό άθλημα, όπως το βόλεϊ και το μπάσκετ γυναικών.

Αντ’ αυτού βλέπουν το βόλεϊ ανδρών να τερματίζει στην τελική κατάταξη πίσω από την Σύρο και το βόλεϊ γυναικών να χάνει το κύπελλο στα ημιτελικά από την Σαντορίνη.
Σε λίγες βδομάδες θα αρχίσει ξανά το κάλεσμα για ανανέωση των συνδρομών και ο απλός φίλος της ομάδας αναρωτιέται τι θα γινόταν αν αυτός και οι υπόλοιποι φίλοι της ομάδας δεν είχαν συνεισφέρει οικονομικά. Μετά την Σύρο και την Σαντορίνη, σειρά θα είχαν τα Κουφονήσια;

Οι συνθήκες στο γυναικείο μπάσκετ είναι καλύτερες κυρίως λόγω της Καπογιάννη. Όμως και εκεί φαίνεται ότι το διαθέσιμο μπάτζετ της φετινής χρονιάς ήταν μετρημένο. Επίσης καμία ευθύνη δεν έχει και ο Ανδρεόπουλος που είδε την ομάδα του να αποδυναμώνεται έπειτα από την φυγή του Ζήση και όλους τους βασικούς του αντιπάλους να ενισχύονται…

Ακολουθήστε το SoccerPlus στο Google News

Καμία δημοσίευση για προβολή