Το ξέσπασμα

Print Friendly, PDF & Email

«Ήθελα να σου πω μια ιστορία από το παρελθόν και να τη συνδέσω με όσα γίνονται τις τελευταίες ημέρες στο πάρκο, αλλά όπως λέτε κι εσείς η δημοσιογράφοι, η επικαιρότητα με ξεπέρασε…», ήταν τα πρώτα λόγια που μου είπε ο φίλος μου ο Πάτρας, όταν απάντησα στην τηλεφωνική του κλήση, και μπήκε κατευθείαν στο θέμα χωρίς να προλάβω να πω κουβέντα…

«Προσπάθησαν πολλοί από την περασμένη Κυριακή να ερμηνεύσουν τις δηλώσεις Βρέντζου που συνέδεσε το ποδόσφαιρο, με τις τηλεφωνικές υποκλοπές για να καταλήξει στην επίθεση κατά του μεγάρου Μαξίμου. Τι συνέβη την ίδια μέρα; Aπό τη μία το όνομα του Μαρινάκη ήταν στη λίστα του δημοσιεύματος της εφημερίδας Documento με τα υπό παρακολούθηση πρόσωπα και από την άλλη ήταν το ανόητο πέναλτι που έκανε ο Άβιλα και καταλόγισε, μέσω on field review στο VAR o Δανός διαιτητής στο 90+6, με αποτέλεσμα μια διαφαινόμενη μεγάλη νίκη να μετατραπεί σε μια ανώφελη ισοπαλία.

Δύο «χτυπήματα» την ίδια ημέρα έπεσαν βαριά και έφεραν το ξέσπασμα.

Βέβαια η δυσαρέσκεια του προέδρου της ΠΑΕ για το Μαξίμου υπέβοσκε. Θυμάμαι όταν έγινε το ντου στην ΕΠΟ για να μην τιμωρηθεί ο Καραντώνης. Εκεί την άφησε να φανεί από όσα είπε…»

«Και ποιοι είναι οι λόγοι της δυσαρέσκειας» τον ρώτησα.

«Οι λόγοι είναι δύο. Ο πρώτος και βασικότερος είναι ότι οι ηττημένοι του 2016 – αυτοί που έχασαν το «μαγαζί», όπως το αποκαλεί η σημερινή «ιδιοκτησία», θέλουν να πάρουν ρεβάνς.

Να εκδικηθούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ζήτησαν, λοιπόν, από το Μαξίμου να συμβάλλει ώστε να εκπέσει η εκλεγμένη διοίκηση και να διοριστεί σε συνεργασία με τις υπερεθνικές αρχές, προσωρινή διοικούσα επιτροπή, στην οποία ο αρμόδιος για τον αθλητισμό υπουργός θα έχει τον πρώτο λόγο για τη στελέχωσή της, όπως έκανε αντιστοίχως ο Κοντονής το 2016.

Παράλληλα, οι ίδιοι θα δημιουργούσαν και θα συντηρούσαν ένα τοξικό κλίμα παριστάνοντας τους αδικημένους, καταγγέλλοντας το «σύστημα» και κάνοντας λόγο για ύπαρξη «εγκληματικής οργάνωσης», ώστε να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις παρέμβασης.

Επίσης ανέλαβαν να πείσουν τους ξένους για την αναγκαιότητα ενός remake…»

«Ναι αλλά το 2022 δεν είναι 2016», του είπα και συνέχισα: «Σήμερα υπάρχει VAR, υπάρχουν ξένοι διαιτητές, υπάρχουν τακτικοί δικαστές και τα μέλη της διοίκησης της ΕΠΟ δεν έχουν στην πλάτη τους ποινικές εκκρεμότητες με υποθέσεις όπως «Travel Plan», «κάρτα υγείας» κι ένα σωρό άλλα σκάνδαλα. Η δε «εγκληματική οργάνωση» δεν ήταν θεωρία μιας ΠΑΕ και των φιλικών προς αυτήν ΜΜΕ, αλλά αποτελούσε πόρισμα εισαγγελικής έρευνας για την κατάσταση στο ποδόσφαιρο από το 2012 και μετά…».

«Έχεις δίκιο», μου είπε ο Πάτρας και συνέχισε: «Το ξέσπασμα οφείλεται στο ότι το σχέδιο ναυάγησε. Και αυτό από τη μια πλευρά θεωρείται ως υπόσχεση που έμεινε ανεκπλήρωτη. Όπως ανεκπλήρωτο φαίνεται να μένει και το δεύτερο αίτημα προς το Μαξίμου, που είναι η διαιτησία. Να φύγει, δηλαδή, από την ΕΠΟ και να περάσει, μέσω νόμου και της μετατροπής της σε επαγγελματική, στην Super League 1. Για αυτούς τους ποδοσφαιρικούς λόγους έγινε η επίθεση στο Μαξίμου.»

«Και τώρα, τι;», ρώτησα τον Πάτρα.

«Άκου», μου λέει, «ο πόλεμος είναι η συνέχιση της πολιτικής με άλλα μέσα. Αυτό που μένει να δούμε, διότι λόγω των ισχυρών δεσμών που υπάρχουν θα επιχειρηθεί «σασμός», είναι αν το γυαλί που ράγισε μπορεί να ξανακολλήσει ή όχι…».

ΥΓ1. Αληθεύει ότι υπάρχει Ένωση που γίνονται «μαϊμού – αγώνες» και δεν δίνεται φύλλο αγώνα ούτε στους διαιτητές, ούτε στις ομάδες;

YΓ2. Αληθεύει ότι στη Super League 2 ορίζονται παρατηρητές αγώνων, πρώην διαιτητές, γνωστοί και μη εξαιρετέοι από την περίοδο της «πρώτης παράγκας», που είναι εκτός του ορίου ηλικίας που θέτει ο οικείος κανονισμός;

YΓ3. «Το θυμάστε; Μήπως τον μπερδεύετε με τον παίκτη; Έχουν σχέση αλλά… άλλος ο παίκτης και άλλος ο πρώην διαιτητής με την περίφημη καριέρα που τώρα κατάφερε και τρύπωσε στην ΚΕΔ. το όνομά του παίζει πολύ έντονα στο παρασκήνιο για το τι ακριβώς κάνει στην ΚΕΔ πέρα από τις επίσημες αρμοδιότητές του. Για να δούμε που θα γράψει μεγαλύτερη ιστορία; Μέσα στα γήπεδα ή έξω από αυτά;» (δημοσίευμα της εφημερίδας “FORZA”)…

Ακολουθήστε το SoccerPlus στο Google News

Καμία δημοσίευση για προβολή