Για 8η συνεχή χρονιά, οι λάτρεις του ναυταθλητισμού και της θάλασσας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη μοναδική εμπειρία του Διεθνούς Αγώνα Κλασσικών και Παραδοσιακών Σκαφών – Spetses Classic Yacht Regatta 2018 (SCYR 2018), του αγώνα-θεσμού για την ελληνική ιστιοπλοΐα και ενός εκ των σημαντικότερων αγώνων στη Μεσόγειο στην κατηγορία του, μία διοργάνωση του Ναυτικού Ομίλου Ελλάδος (Ν.Ο.Ε.) υπό την αιγίδα του Δήμου Σπετσών. Μεταξύ 14 και 17 Ιουνίου 2018, οι Σπέτσες πλημμύρισαν από κόσμο, με τον αγώνα να προσελκύει άνω των 80 συμμετοχών σκαφών, με πλήθος νέων σκαφών από το εξωτερικό αλλά και ρεκόρ θεατών και επισκεπτών.
Ο δημοφιλέστερος αγώνας κλασσικών σκαφών ιστιοπλοΐας στην Ελλάδα τίμησε τον τίτλο του
Καθ’ όλη τη διάρκεια του τετραημέρου, οι Χρυσοί Χορηγοί της διοργάνωσης, Moët & Chandon και Grey Goose, δημιούργησαν ειδικά διαδραστικά activations για τους ιστιοπλόους της διοργάνωσης, μεταξύ των οποίων τα SCYR 2018 Personalized Bottles, τα Moët VIP rides με το σκάφος Wally του Amanzoe, τα Moët Champagne Sessions, όπου οι brand ambassadors της μάρκας ταξίδεψαν τους επισκέπτες στις σαμπάνιες Ice και Grand Vintage, ενώ ένα μαγικό Moët Grand Vintage Cocktail δημιουργήθηκε στο μόλο του Poseidonion Grand Hotel.
Παράλληλα, η Grey Goose υποδέχτηκε τους καλεσμένους της σε ένα μοναδικό χώρο στην είσοδο του εμβληματικού Poseidonion Grand Hotel, δίνοντας μια καλοκαιρινή νότα γαλλικής Ριβιέρας. Πραγματοποίησε γευστικές δοκιμές δίνοντας την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να γευτούν την βότκα με την καλύτερη γεύση στον κόσμο αλλά και ειδικά σχεδιασμένα Regatta Signature Cocktails.
Το εορταστικό τετραήμερο ξεκίνησε την Πέμπτη το βράδυ με τα εγκαίνια του 2ου Race Village στην Πλατεία Ποσειδωνίου, ενώ συνεχίστηκε με το εντυπωσιακό Welcome Cocktail Party, που πραγματοποιήθηκε στο Poseidonion Grand Hotel, Μέγα Υποστηρικτή του αγώνα.
Η 2η ημέρα της διοργάνωσης σηματοδότησε την έναρξη του αγωνιστικού σκέλους, με τις ιστιοδρομίες να ξεκινούν από τις 11 το πρωί και τους θεατές να παρακολουθούν το εξαιρετικό θέαμα σε απόσταση αναπνοής, δίπλα στη θάλασσα. Η ημέρα έκλεισε με την βράβευση των νικητών στην Πλατεία Ποσειδωνίου και την απονομή του IWC Portugieser Yacht Club Chrono από τον Official Timekeeper του αγώνα, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την έμπρακτη στήριξή του στις δράσεις του ΝΟΕ και ενισχύοντας το ναυταθλητικό του τμήμα. Η οικογένεια Portugieser είναι συνυφασμένη με την ναυσιπλοΐα και το Yacht Club Chrono έχει δημιουργηθεί ακριβώς για τις απαιτητικές συνθήκες πάνω σε ένα σκάφος.
Το Σάββατο, διοργανώθηκε για πρώτη φορά και με μεγάλη επιτυχία, ο αγώνας O’pen BIC με συμμετοχή αθλητών του Ναυτικού Ομίλου Σπετσών (ΝΟΣΠ), ενώ το πρόγραμμα συνεχίστηκε με τις καθιερωμένες ιστιοδρομίες αλλά και το 1ο Spetses SUP event by BIC® προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία διασκέδασης για τους συμμετέχοντες και τους θεατές, και ολοκληρώθηκε με την διπλή απονομή των βραβείων, τόσο των νικητών της ημέρας όσο και του Concours d’Elegance για τα πιο καλοδιατηρημένα και αυθεντικά σκάφη, στην Πλατεία Ποσειδωνίου. Το βράδυ του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το ξεχωριστό Crew Party powered by SportingBet, με τα μέλη των πληρωμάτων να διασκεδάζουν με μουσική και εκλεκτές γευστικές απολαύσεις.
Την Κυριακή το νησί γιόρτασε την ολοκλήρωση του αγωνιστικού προγράμματος και της διοργάνωσης στη Πλατεία Ποσειδωνίου, με την κεντρική απονομή των νικητών της γενικής κατάταξης του αγώνα σε όλες τις κατηγορίες. Παράλληλα, δόθηκαν και τα ειδικά έπαθλα Grey Goose Gold Sponsor Award στην κατηγορία Καϊκιών & Λατινιών και Moët & Chandon Gold Sponsor Award στην κατηγορία Κλασσικών Σκαφών, καθώς και το έπαθλο καλύτερης εμφάνισης πληρώματος, με τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής να φορούν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα ρούχα από την εταιρία Napapijri, που ήταν και ο Official Apparel Sponsor του αγώνα.
Ο Νώντας Λαμπαδάριος, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του SCYR, δήλωσε: «Νιώθουμε τιμή και υπερηφάνεια που για 8η χρονιά το Spetses Classic Yacht Regatta ανταποκρίθηκε στις υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες του κόσμου, όπως μόνο ένας από τους πιο σημαντικούς αγώνες στη Μεσόγειο θα μπορούσε».
Άπαντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Spetses Classic Yacht Regatta 2019, η οποία θα διεξαχθεί 27-30 Ιουνίου 2019.
Το Spetses Classic Yacht Regatta 2018 στήριξαν:
Χρυσοί Χορηγοί της διοργάνωσης, για δεύτερη συνεχή χρονιά, ήταν τα κορυφαία brands Moët & Chandon και Grey Goose, που συμπλέουν απόλυτα με τις αξίες του αγώνα.
Η Moët & Chandon στηρίζει το θεσμό όχι μόνο γιατί είναι στο DNA της μάρκας να στηρίζει την αριστεία, την επιτυχία, τις πρωτιές αλλά και ειδικότερα γιατί εδώ και αιώνες, από το 1743, είναι η σαμπάνια των νικητών, των μεγάλων στιγμών αλλά και του savoir-faire. Ως Χρυσός Χορηγός του Spetses Classic Yacht Regatta 2018, η κορυφαία και αγαπημένη σαμπάνια στον κόσμο, η Moët & Chandon, μοιράζεται ένα πρωτοποριακό όραμα με αυτό το εμβληματικό άθλημα, το οποίο είναι η επιτομή του κομψού επιτεύγματος και της διαρκούς επιδίωξης της νίκης.
H Grey Goose, η βότκα με την καλύτερη γεύση στον κόσμο, βρίσκεται δίπλα σε όλους αυτούς που ζουν μια ζωή πλούσια σε εμπειρίες κυνηγώντας στόχους που ξεπερνούν τα δεδομένα. Ενσωματώνουν το ίδιο όραμα με αυτό του ιδρυτή της Grey Goose, Francois Thibault που δημιούργησε ένα προϊόν το οποίο έθεσε νέα δεδομένα στην αγορά. Χρησιμοποιώντας μόνο τις καλύτερες γαλλικές πρώτες ύλες, ξεπέρασε τα όρια της γνωστής μέχρι τότε παραγωγικής διαδικασίας και εμπνεύστηκε την «απόλυτη Super Premium» vodka, την Grey Goose.
Official Timekeeper του αγώνα, για τέταρτη συνεχή χρονιά, ήταν ο ταυτισμένος με την ιστιοπλοΐα, Ελβετικός Οίκος υψηλής Ωρολογοποιίας, IWC Schaffhausen, που χαρακτηρίζεται από το πάθος για την καινοτομία και την τεχνική επινοητικότητα.
Η Sportingbet, η πρωτοποριακή στοιχηματική εταιρεία, μέσα από τη χορηγία της στα «Λατίνια», είχε την ευκαιρία να επικοινωνήσει το ευαισθητοποιημένο προφίλ της απέναντι στην κοινωνία και τον αθλητισμό, αναλαμβάνοντας, παράλληλα, και την εκπόνηση του Crew Party για τα πληρώματα.
H Lancaster, ο αγαπημένος Suncare Partner των ιστιοπλόων που εκτίθενται για αρκετές ώρες στον ήλιο κάνοντας το άθλημα που αγαπούν, φρόντισε για την αντηλιακή τους προστασία, με σύμμαχο τη μοναδική ποιότητα και αποτελεσματικότητα των προϊόντων της.
Ο οίκος Davidoff ήταν ο Beauty Partner του SCYR 2018 με το άρωμα Davidoff Cool Water. Έχοντας ως πηγή έμπνευσης τη δύναμη της θάλασσας και του ωκεανού, αυτό το εμβληματικό άρωμα χαρίζει σε όλους τους άνδρες, εδώ και 30 χρόνια, τη ζωτική αίσθηση έντονης φρεσκάδας που χρειάζονται.
Η Napapijri, εταιρεία ένδυσης, ήταν ο επίσημος Apparel Sponsor της SCYR 2018 και φέτος, με κεντρική της φιλοσοφία το «Make it Better», που αναδεικνύεται από τη συνεχή προσπάθεια δημιουργίας καινοτόμων προϊόντων που βελτιώνουν τις ζωές των ανθρώπων μεριμνώντας, παράλληλα, και για την προστασία του περιβάλλοντος. Η Napapijri λαμβάνοντας υπόψη τις επιταγές της μόδας και με οδηγό το outdoor παρελθόν της, αποδεικνύει ότι τα sportswear είναι on trend, χρησιμοποιώντας ανθεκτικά υφάσματα με λειτουργικές λεπτομέρειες και την κλασική, outdoor αισθητική της.
Η BIC®, η κορυφαία εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των γραφικών, αναπτήρων, ξυριστικών, καλσόν και θαλασσίων σπορ στήριξε τις προσπάθειες των αθλητών και έδωσε την ευκαιρία σε όλους τους προσκεκλημένους να ζήσουν την απολαυστική εμπειρία του SUP.
Το εμβληματικό Poseidonion Grand Hotel, που κάθε χρόνο είναι το κέντρο επιχειρήσεων, ήταν και φέτος Μέγας Υποστηρικτής, αλλά και αθλοθέτης των βραβείων Concours d’Elegance για τα πιο καλοδιατηρημένα και αυθεντικά σκάφη.
Υποστηρικτές ήταν το ξεχωριστό Amanzoe Resort που συνέβαλε στην κάλυψη δημοσιογραφικών και άλλων αναγκών της διοργάνωσης αλλά και η Technohull, πρωτοπόρος εταιρεία στον χώρο των πολυτελών και υψηλών προδιαγραφών ταχύπλοων RIBs (rigid inflatable boats), που διέθεσε τα εντυπωσιακά σκάφη της για τις ανάγκες των αγώνων.
Στην ίδια κατηγορία ανήκουν και η Sebago που δίνει έμφαση στο σεβασμό προς την τέχνη της χειροποίητης κατασκευής παπουτσιών και προσέφερε τα παπούτσια της επιτροπής αγώνων, κληρώνοντας παράλληλα ζευγάρια κατά τη διάρκεια του τετραημέρου, όπως και η Salty Bag, η οποία έραψε τις skippers’ bags των αγώνων.
Η Hellenic Seaways ήταν ο Transportation Partner της διοργάνωσης προσφέροντας έκπτωση 10% σε όλους τους συμμετέχοντες που ταξίδεψαν ακτοπλοϊκώς στο νησί.
Αρωγοί της διοργάνωσης ήταν η Αναργύρειος & Κοργιαλένειος Σχολή Σπετσών, ο Εμπορικός Σύλλογος Σπετσών, το Μουσείο Μπουμπουλίνας, ο Σύλλογος Γυναικών Σπετσών και ο Ελληνικός Σύνδεσμος Παραδοσιακών Σκαφών.
Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης ήταν ο ΣΚΑΙ, Η Καθημερινή, το gazzetta.gr, το Saronic Magazine και το Mancode.
Το Γραφείο Τύπου και τη Διαχείριση των Χορηγών ανέλαβε για 8η συνεχή χρονιά η εταιρεία Communication Lab και η Δρ. Μαρίνα- Λύδα Κουταρέλλη.
Δείτε εικόνες από τη διοργάνωση:
Ακολουθήστε το SoccerPlus στο Google News