Ακρίδας: Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ο Κλάτενμπεργκ θα δεχτεί τέτοιους πίνακες

The Independent/O Μαρκ Κλάτενμπεργκ
Print Friendly, PDF & Email

Για τους νέους πίνακες διαιτησίας και την κατάργηση των ποσοστών διαιτησίας από τους διαιτητες στις Ενώσεις, που πέρασε στο νέο Κανονισμό Διαιτησίας, μίλησε στο SoccerPlus ο πρώην διαιτητής και κριτής στο “Master Ref”, Kώστας Ακρίδας.

“Αυτοί οι πίνακες που έβγαλαν οι απερχόμενοι “καταστροφείς του ποδοσφαίρου” δεν ξέρω αν θα ισχύσουν… Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ένας διαιτητής του επιπέδου του Κλάτενμπεργκ θα δεχτεί τέτοιους πίνακες, διότι δεν μπορεί ένας άνθρωπος που θα έρθει με αυτές τις περγαμηνές, με όσα έχει δηλώσει στον τύπο “ότι θα ξεκινήσει από μηδενική βάση” να μην ασχοληθεί με αυτούς τους πίνακες που έχουν βγάλει οι απερχόμενοι.

Δεν μπορώ να γνωρίζω με τι κριτήρια παρέμειναν κάποιοι διαιτητές στους πίνακες και έφυγαν κάποιοι άλλοι.

Κατά την άποψή μου βαθμολογώντας στο SoccerPlus πιστεύω ότι δεν έγινε σωστή δουλειά για αυτούς που αποχώρησαν.

Όσον αφορά τους νεοεισερχόμενους δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί δεν γνωρίζω τα κριτήρια και τις βαθμολογίες με τις οποίες επιλέχθηκαν να μπουν στους νέους πίνακες της Super League 1. Δεν γνωρίζω αν ήταν οι πιο κατάλληλοι για να μπουν στην πρώτη κατηγορία.

Θέλω να πιστεύω πως είναι η νέα Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας θα ερευνήσει σε βάθος τις βαθμολογίες και την απόδοση όλων των διαιτητών και θα κάνει τις σωστές αξιολογήσεις είτε για άνοδο είτε για αποχώρηση”.

Για την απόφαση κατάργησης ποσοστών από τους διαιτητές στις ενώσεις:

“Είναι σωστή η απόφαση αυτή γιατί δεν μπορεί ένας διαιτητής να χύνει τον ιδρώτα του μέσα στον αγωνιστικό χώρο να έρχονται οι Ενώσεις να του παίρνουν τα λεφτά, να αγωνίζονται, να αφήνουν τις οικογένειές τους, να κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή με αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα και να κρατάει έτσι χωρίς καμία δικαιολογία ποσοστά η Ένωση από τους διαιτητές.

Όσο και να φωνάζουν οι ενώσεις να ψάξουν να βρουν πόρους από τα σωματεία, όχι από την διαιτησία. Η διαιτησία ανήκει στην διαιτησία”.

Καμία δημοσίευση για προβολή