Αποσύρεται το σποτ με τον Χρήστο Λούλη μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Την απόφαση να αποσύρει το επίμαχο σποτ αναφορικά με τον συνωστισμό στις πλατείες, πήρε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ), μόλις μια ημέρα μετά την έναρξη προβολής του, μετά τις αντιδράσεις που προηγήθηκαν και αφορούσαν το σεξιστικό του περιεχόμενο.

Το συγκεκριμένο σποτ, άρχισε να προβάλλεται το Σάββατο με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΓΓΠΠ, στόχος της καμπάνιας είναι να ενώσει και όχι να διχάζει την κοινωνία γι’ αυτό κρίθηκε ότι το σποτ δεν υπηρετεί το σκοπό του και αποσύρθηκε.

Το τηλεοπτικό σποτ προκάλεσε αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες του Facebook να καταγγέλλουν ότι «αναδεικνύεται η στερεοτυπική μορφή του μάτσο άντρα, που περιγράφει με ειρωνικό τρόπο πως η σύντροφός του, η οποία δεν είναι σε θέση να σκεφτεί και να προστατέψει τον εαυτό της από τον κίνδυνο του κορωνοϊού, τον ρωτάει αν θα βγούνε το βράδυ, ενώ παράλληλα μέσα στην αφέλεια της του προτείνει να πάνε σε κάποια πλατεία με κόσμο. Ο “έξυπνος” άντρας έρχεται να “βάλει τα πράγματα στη θέση τους” και της εξηγεί τον κίνδυνο που διατρέχουμε όταν δεν τηρούμε τις αποστάσεις που πρέπει και όταν συνωστιζόμαστε».

Την Κυριακή, ανακοίνωση της ΓΓΠΠ ανέφερε: «Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά».

Είχε προηγηθεί αίτημα από την πρώην Γενική Γραμματέα Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα για παρέμβαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) με στόχο την απόσυρσή της.

Η κ. Κούβελα έκανε λόγο για άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του υπουργείου «με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία».

Πηγή: cnn.gr

Ακολουθήστε το SoccerPlus στο Google News

Καμία δημοσίευση για προβολή